Nastavení e-mailu pro Otlook express
Přidal Pavel, April 28 2008 13:12:27
Přechodem na nový systém mailového serveru je tu pro Vás možnost stahování pošty i do vašeho oblíbeného poštovního programu Outlok Express. V tomto článku je pro Vás připraven malý návod jak na to.

Podrobné novinky

1. po spuštění OE si na horní liště vyberte menu Nástroje =>účty
2. klikněte na tlačítko přidat a z nabídky vyberte pošta
3. zadejte jméno které se bude zobrazovat příjemci a klikněte na tlačítko další
4. zadejte svou e-mailovou adresu a klikněte na tlačítko další
5. vyberte typ serveru příchozí pošty POP3
6. zadejte server pro příchozí poštu : mail.emaster.cz
7. zadejte server pro odchozí poštu : mail.emaster.cz a klikněte na tlačítko další
8. zadejte název účtu : vaše e-mailová adresa (např jmeno@domena.cz)
9. zadejte vaše heslo klikněte na tlačítko další a potom na tlačítko dokončit
10. označte si v seznamu účtů váš nově zřízený účet a klikněte na tlačítko vlastnosti
11. klikněte v horní části okna na záložku servery
12. zaškrtněte volbu v oddíle Server odchozí pošty=>Server požaduje ověření
12. klikněte vedle této volby na tlačítko nastavení=>musí být označena volba=>Použít stejné   nastavení jako pro server příchozí pošty, klikněte na tlačítko OK
13. klikněte na horní část okna na záložku upřesnit
14. zaškrtněte políčko => Tento server požaduje zabezpečené připojení (SSL) u serveru příchozí pošty POP3. Tímto zaškrtnutím se změní číslo portu 110 na číslo portu 995. Klikněte na tlačítko OK.
Klikněte na tlačítko zavřít.

Tímto je Váš Outlook Express nakonfigurovaný pro příjem Vaší pošty.